עדשות מגע צבעוניות

אחד הטרנדים הכי מעניינים שצוברים תאוצה בשנה האחרונה הוא הרכבת עדשות מגע צבעוניות.
ההחלטה של חברות אופטיקה רציניות להיכנס לתחום איפשרה את הטרנד הזה שמתחבר גם להוויה הקוסמופוליטית.

דוגמניות יפניות עם עיניים כחולות

כאשר בחשבונות אינסטגרם של מותגי אופנה גדולים מככבות דוגמניות יפניות עם עיניים כחולות, אפשר להבין שבפרוץ המילניום השלישי זה לחלוטין לגיטימי להתייחס אל גון העיניים שהעניקה לנו הגנטיקה המשפחתית כאל המלצה בלבד ואין כמו עדשות מגע צבע בשביל לעשות את זה.
המראה הסוריאליסטי אוהב עיניים בצבע דרמטי ובשילובי גוון עור שאינם שגרתיים.
עור חיוור ושיער בהיר ומנגד עיניים בגון שחור פחמי שיוצרות קונטרסט דרמטי, או עור כהה עם עיניים בצבע ירוק עז, כבר אינם בגדר מראה נדיר, אך עדיין יוצרים אפקט מרשים.
אחרי שזה נאמר, כמו בהרבה טרנדים אופנתיים, המציאות בשטח לעיתים יותר רגועה ושמרנית מזו הנחשפת על מסלולי תצוגות האופנה של לונדון, רומא או פריז.

לדעת להתאים את הגוון הכי מחמיא

אין ספק שהנגישות והזמינות של עדשות מגע צבעוניות איכותיות, כמו עדשות המגע שמציעה חברת DESIO הפכו את מה שבעבר היה נחשב חלום רחוק ואפילו טאבו, לעניין מקובל ונפוץ.
אחרי שזה נאמר, צריך לזכור ששינוי דרמטי בצבע העיניים שקצת מרגיש כמו קסם על-טבעי, גם עלול לייצר ניכור.
עובדה נוספת שראוי לציין היא שיש שילובי גוונים שעובדים יותר טוב מאחרים ויש שילובים שלרוב ייראו מאולצים ויזכירו לחלק מהסובבים שמדובר בשינוי מלאכותי.
עושה רושם שהציבור, שחלקו כבר למד לעבוד עם הכלי שנקרא – 'עדשות מגע צבעוניות', סיגל לעצמו קודים מעודנים יותר.
למרות שעבור רבים 'עיניים כחולות' מסמלות סוג של אידיאל יופי, כשזה מגיע לעדשות צבעוניות הציבור בוחר בגוונים רכים יותר, בעיקר ירקרקים ואפרפרים שמחמיאים יותר למראה של רוב האנשים ולאו דווקא עדשות צבע כחולות.

דילוג לתוכן